4 سال پیش 402
فرزاد داودی

این نوشته در تاریخ دوشنبه 6 آبان 1398 توسط فرزاد داودی نوشته شده است

بایرن مونیخ به دنبال تقویت خط دفاعی خود

به نظر باوارایی ها قصد دارند در ماه ژانویه برای خرید مدافع 22 ساله اتلتیکو بیلبائو اقدام کنند تا به دفاع نه چندان خوبشان سر و سامان دهند.

به گزارش فوتفان و به نقل از Spox، تیم فوتبال بایرن مونیخ در فصل جدید رقابت ها هرچند که در خط حمله بینظیر بوده است اما در خط دفاعی با مشکلات زیادی رو به رو است و به ندرت میبینیم که دروازه نویر باز نشود.

یکی از دلایل ضعف خط دفاعی بایرن مونیخ نبود دو بازیکن اصلی این پست یعنی لوکاس هرناندز و سوله است که به دلیل مصدومیتی که دارند قادر به همراهی بایرنی ها نیستند.

از این رو باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد که در ماه ژانویه برای خرید یونای نونز مدافع 22 ساله اتلتیکو بیلبائو اقدام کند تا بتوانند کمبود هایشان را در پست خط دفاعی جبران کنند.

این بازیکن اسپانیایی که محصول خود باشگاه بیلیائو است در فصل جدید رقابت ها تنها در 4 بازی به کار گرفته شده است و در مجموع 360 دقیقه بازی کرده است.

 

 

هم اکنون قیمت او در ترنسفر مارکت 15 میلیون یورو است و باید منتظر بمانیم که بایرن مونیخ در ماه ژانویه برای خرید وی به طور جدی تری اقدام خواهد کرد یا خیر هر چند که آنها تا کنون نیز مذاکراتی را با وی داشته اند.

علاوه بر بایرن مونیخ، آرسنال و اورتون نیز ارتباط هایی را با این بازیکن 22 ساله داشته اند.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text