4 سال پیش 723
یاسر کهن روز

این نوشته در تاریخ شنبه 4 آبان 1398 توسط یاسر کهن روز نوشته شده است

فتاحی: امیدوارم قانون نفتی‌ها اصلاح شود

مسئول برگزاری بازی‌های لیگ برتر گفت: اگر تیم‌های نفتی دچار مشکل شوند فقط از نظر فوتبالی ضربه نمی‌خوردند بلکه مردم آن مناطق هم دچار مشکل می‌شوند چرا که فوتبال یک پدیده اجتماعی است.

به گزارش فوتفان و به نقل از خبرگزاری فارس، سعید فتاحی مسئول برگزاری بازی‌های لیگ برتر در خصوص احتمال کناره‌گیری پارس جنوبی از لیگ برتر گفت: امیدواریم این اتفاق رخ ندهد اما نمایندگان محترم مجلس و وزارت نفت باید به این مسئله ورود کنند هرچند که به هر حال یک قانونی مصوب شده که البته اصلاح آن خیلی سخت نیست و می‌شود برخی از شهرها را مستثنی کرد. در شهر جم و حتی آبادان دلخوشی مردم همین فوتبال است. در مسجدسلیمان هم شرایط به همین گونه است و تنها دلخوشی مردم فوتبال است که آن را پیگیری می‌کنند. در این شهرها پالایشگاه‌های نفت و گاز وجود دارند که آلودگی‌های سمی زیادی دارند و دلخوشی مردم به همین فوتبال است. امیدوارم که این مسئله پیگیری شود.

وی که با برنامه وقت اضافه رادیو ایران صحبت می‌کرد در پاسخ به این سؤال که اگر باشگاه پارس جنوبی جم به صورت رسمی نامه بدهد آیا این تیم از لیگ برتر کنار گذاشته خواهد شد یا نه‌، افزود: در این خصوص پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته و در هیأت رئیسه سازمان لیگ این مسئله بررسی می‌شود اما امیدوارم که این اتفاق رخ ندهد.

فتاحی تصریح کرد: در ابتدای فصل برای هر سه تیم نفتی نامه زدیم و حتی آقای سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان هم از وزارت نفت خواست که این مسئله پیگیری شود چرا که در صورت مشکلات این تیم‌ها فقط بحث فوتبال نیست بلکه مردم ضربه می‌خورند چرا که فوتبال یک پدیده اجتماعی است.

مسئول برگزاری بازی‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: متأسفانه مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی استعفا داده و کسی هم جایگزین او نشده است. تا جایی که من می‌دانم وزیر نفت نامه‌ای زده و در آن خواسته تا آبان‌ماه وضعیت تیم های نفتی تعیین تکلیف شوند و خصوصی شوند اما خریداری نیست که این تیم‌ها را بخرد. اگر نفت مسجدسلیمان هم دچار چنین مشکلاتی شود فکر می‌کنم که آقایتارتار هم در این تیم نمی‌ماند. 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text