4 سال پیش 724
همایون هنرمند

این نوشته در تاریخ جمعه 3 آبان 1398 توسط همایون هنرمند نوشته شده است

پایان کار هندبال ایران با کسب رتبه پنجم

تیم ملی هندبال مردان ایران با برتری برابر کویت در رده پنجم رقابت های انتخابی المپیک ایستاد.

به گزارش فوتفان و به نقل از خبرگزاری مهر، در ادامه رقابت های هندبال انتخابی المپیک در قاره آسیا و در دوحه قطر، تیم ایران برای کسب مقام پنجم و ششمی به مصاف کویت رفت. در این دیدار که جمعه شب برگزار شد هندبالیست های کشورمان با نتیجه  ۲۷ بر   ۲۵ مقابل تیم کویت به برتری رسیدند و در رده پنجم این بازیها ایستادند. 

تیم ملی هندبال مردان ایران در مرحله گروهی این بازیها در گروه دوم با تیم های کویت، بحرین و کره جنوبی مسابقه داد که حاصل آن یک پیروزی برابر کره جنوبی، یک شکست برابر بحرین و یک تساوی برابر کویت بود تا به عنوان تیم سوم گروه نتواند جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کند. 

شاگردان حبیبی در مرحله دوم برابر هنگ کنگ به برتری رسیدند تا برای کسب مقام پنجم و ششمی برای دومین بار برابر کویت قرار بگیرند. در نهایت تیم ایران با کسب رتبه پنجم به کار خود در بازیهای انتخابی المپیک ۲۰۲۰ در آسیا پایان داد. 

مسابقات هندبال انتخابی المپیک در قاره آسیا از ۲۶ مهر الی پنجم آبان ماه در دوحه قطر برگزار می شود. تیم قهرمان این رقابت ها به طور مستقیم راهی المپیک خواهد شد و تیم دوم در تورنمنت بین المللی با حضور تیم های اروپایی حاضر می شود تا شانس خود را برای کسب سهمیه آزمایش کند

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text