4 سال پیش 740
سيدآریا ذاکرنقیى

این نوشته در تاریخ چهارشنبه 1 آبان 1398 توسط سيدآریا ذاکرنقیى نوشته شده است

گواردیولا:آتالانتا حریف سختی بود ولی خوشحالیم که برنده شدیم!

پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی در کنفرانس خبری بعد از بازی شرکت کرد و از عملکرد تیم خود اعلام رضایت کرد.

به گزارش فوتفان، تیم فوتبال منچستر سیتی امشب در خانه موفق شد با ۵ گل آتالانتا را در هم بکوبد. استرلینگ ۳ بار،آگوئرو ۲ بار برای سیتیزن ها گلزنی کردند. 

پپ گواردیولا در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:”ما می دانستیم مقابل حریف سختی قرار خواهیم گرفت، آن ها سرعت زیادی دارند و در حملات بسیار خطرناک هستند و به همین دلیل فصل گذشته در یکی از سخت ترین لیگ های جهان موفق شدند رتبه سوم را کسب کنند. از بازیکنانم راضی هستم، در کنفرانس قبل بازی گفتم که باید از موقعیت های خود بهتر استفاده بکنیم و امشب تونستیم ۵ گل به ثمر برسانیم. رحیم و سرخیو عملکرد خوبی داشتند. امشب بازی سختی داشتم و موفق شدیم با نتیجه خوبی بازی را ببریم. ما می دانستیم که آتالانتا در حملات بسیار قوی است و توانستیم خوب دفاع کنیم. اکنون ۹ امتیاز کسب کردیم و یک برد تا صعود به مرحله بعد نیاز داریم.”

 

گواردیولا در ادامه راجع به فیل فودن صحبت کرد و گفت:”ما می دانستیم او توانایی بالایی داره  و می خواستیم از سرعت او استفاده بکنیم. او جوان است و زمان زیادی برای یاد گرفتن و پیشرفت دارد.او امروز خوب بازی کرد، هر دقیقه ای که او بازی می کند بیشتر به پیشرفت او کمک می کند. او باید کمی بیشتر تجربه کسب بکند و می داند وقتی یک کارت زرد می گیرد باید بیشتر مراقب باشد.او بخاطر گرفتن کارت قرمز جریمه نخواهد شد و بخاطر بازی خوبش باید به او بیشتر پول بدهیم.” 

در ادامه از گواردیولا پرسیدند که آيا فودن خودش را به او ثابت کرده است؟ که پپ گواردیولا کمی عصبانی شد و جواب داد:”او لازم نیست چیزی را به من ثابت بکند. من او را از تیم جوانان به تیم اصلی آورده ام و من به کسی بیشتر از فیل اعتماد ندارم.اگر امروز می باختیم می پرسیدید به سیلوا بازی نداد ولی ببخشید که این را می گویم اما در اینجا رئیس من هستم و من تصمیم می گیرم.”

 

 

روردی هافبک سیتیزن ها در جریان بازی امشب مقابل آتالانتا مصدوم شد و از زمین بیرون رفت. گواردیولا در رابطه با مصدومیت او گفت:”هنوز نمی دانیم مصدومیت او چه است و مدت زمان دوری او چقد خواهد بود ولی فکر کنم بین ۱۰ روز تا ۳ هفته نمی تواند ما را همراهی کند.اگر شکستگی نداشته باشد ۱۰ روز و اگر داشته باشد ۳ هفته از ما دور خواهد بود ولی بنظر می رسد مصدومیت او از ناحیه همسترینگ باشد.”

 

رحیم استرلینگ امشب موفق شد در ۱۱ دقیقه ۳ گل بزند و هتریک بکند، گواردیولا در کنفرانس بعد بازی عملکرد این بازیکن را تحسین کرد.

گواردیولا گفت:”او بازیکن فوق العاده ای است.قدرت بدنی بالایی  دارد و خیلی قوی بازی می کند. حتی یک روز بعد از یک بازی سخت، او می تواند باز هم مانند امشب بازی بکند. او می تواند در هر دو سمت بازی بکند و عملکرد او عالی است."

 

 

 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text