4 سال پیش 778
محمد جواد رحمانی صالح

این نوشته در تاریخ چهارشنبه 24 مهر 1398 توسط محمد جواد رحمانی صالح نوشته شده است

نامه کمیته المپیک به فیفا و IOC به خاطر توهین بحرینی‌ها به سرود ایران

رئیس کمیته ملی المپیک با ارسال نامه‌ای به فیفا و کمیته بین‌المللی المپیک اعتراض خود را در خصوص توهین بحرینی‌ها به پرچم و سرود ایران اعلام کرد.

به گزارش قوتفان و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، در پی توهین و بی احترامی بحرینی‌ها به سرود و پرچم جمهوری اسلامی ایران کمیته ملی المپیک با ارسال نامه‌ای به IOC و FIFA خواستار برخورد جدی با دستگاه ورزش این کشور شد.

سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک  ایران در پی اتفاقات روز گذشته دیدار فوتبال ایران و بحرین با ارسال نامه‌ای به کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون بین المللی فوتبال خواستار برخورد جدی این نهاد بین المللی با دستگاه ورزش کشور میزبان شد.

کمیته ملی المپیک در نامه اعتراضی خود به  فیفا و کمیته بین المللی المپیک، نسبت به رفتار بسیار توهین آمیز تماشاچیان بحرینی و بی احترامی آنان به سرود ملی و پرچم جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد و خواستار برخورد جدی با کشور میزبان شد. 

رییس کمیته ملی المپیک کشورمان در نامه ارسالی به دو نهاد بین المللی ورزش این رفتار قبیحانه هواداران و ورزشکاران کشور میزبان را مغایر با اصول میزبانی مسابقات و اساسنامه فیفا و ناقض اصول منشور المپیک دانست

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text