4 سال پیش 358
رضا کشاورزی

این نوشته در تاریخ دوشنبه 22 مهر 1398 توسط رضا کشاورزی نوشته شده است

گرفتاری تیم سیرجانی پیش از دیدار با سپاهان

بعد از برکناری وینگو بگوویچ از هدایت گل‌گهر سیرجان، وضعیت سرمربی‌گری این تیم سیرجانی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

به گزارش فوتفان و به نقل از خبر گزاری ایسنا ، تیم گل‌گهر سیرجان که در تعطیلات لیگ در تهران به سر می‌برد، زیر نظر مجتبی جباری خود را برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند.

 

این تیم امروز (دوشنبه) در زمین کارگران تهران با سرخ‌پوشان پاکدشت، دیدار تدارکاتی دارد ولی وضعیت سکان‌دار این تیم مبهم است و هنوز مشخص نیست که چه کسی قرار است سرمربی باشد.

 

پس از برکناری وینگو بگوویچ، گزینه‌های مختلفی برای هدایت این تیم‌ در رسانه‌ها مطرح شد که جدی‌ترین آن‌ها علی دایی بود که پس از مذاکره با مسئولان باشگاه گل‌گهر به علت مسائل شخصی نتوانست هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

 

زلاتکو کرانچار، سرمربی سابق تیم ملی امید گزینه دیگر سرمربی‌گری گل‌گهر سیرجان بود که مسئولان باشگاه نتوانستند با وی به توافق نهایی برسند.

 

آخرین شایعه، سرمربی‌گری علی کریمی است که گفته شده مذاکرات اولیه بین طرفین صورت گرفته اما حسن بدخشان، سرپرست تیم گل‌گهر در گفت‌وگو با ایسنا، این شایعه را رد کرد و گفت که مذاکره‌ای با علی کریمی صورت نگرفته است.

 

گل‌گهر روز دوشنبه ۲۹ مهر در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر با سپاهان بازی خواهد کرد و اگر تا آن موقع تکلیف سرمربی تیم مشخص نشود، هیچ کسی نخواهد بود که بر روی نیمکت تیم بنشیند چون مجتبی جباری - که بعد از رفتن بگوویچ مسئولیت فنی تیم را بر عهده گرفته است - مدرک A مربی‌گری ندارد و به این خاطر،  برای او کارت بازی صادر نمی‌شود و نمی‌تواند روی نیمکت تیم بنشیند.

 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text