4 سال پیش 1595
رضا کشاورزی

این نوشته در تاریخ شنبه 30 آذر 1398 توسط رضا کشاورزی نوشته شده است

تقدیر انصاری فرد از کالدرون بابت صبوری درباره مسائل مالی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از کالدورن بابت صبوری در مسائل مالی و پرداخت مطالباتش تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر انصاری فرد از کالدرون بابت صبوری درباره مسائل مالی

به گزارش فوتفان و به نقل از خبرگزاری فارس، محمد حسن انصاری فرد در جلسه با کالدرون و پیروانی درباره مسائل مالی هم با سرمربی تیم صحبت کرد و خطاب به وی گفت: شما درباره مسائل مالی و مطالباتی که داشتید بسیار با صبوری برخورد کردید. باشگاه و هواداران متوجه این مساله هستند. شما باید قسط اول را همان ابتدای فصل دریافت می‌کردید اما هنوز بخشی از آن را نگرفته‌اید.

 

انصاری فرد تصریح کرد: اقدام‌های صورت گرفته، مطالبات شما از محل قسط اول در این هفته تسویه خواهد شد و قسط دوم هم به زودی از راه خواهد رسید. من از طرف خودم و همه پرسپولیسی‌ها بابت صبوری که داشتید از شما تشکر می‌کنم. این مساله را در تلویزیون هم گفتم و اینجا هم وظیفه خودم دیدم که روی این موضوع تاکید کنم.

 

وی ادامه داد: نتایج هم خوب بوده است و هواداران خوشحال هستند. ان شاالله با درایت شما، تلاش و تعصب بازیکنان و حمایت هواداران این روند ادامه پیدا کند، ضمن آنکه همه با هم سعی می‌کنیم تا طبق نظر شما پرسپولیس را برای نیم فصل دوم تقویت کنیم.

 

انصاری فرد در این نشست از تلاش‌های افشین  پیروانی در کنترل و مدیریت مسایل تیم و همچنین صبوری بازیکنان که هنوز از بابت فصل گذشته طلب دارند تقدیر کرد.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text