4 سال پیش 1709
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ جمعه 29 آذر 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

سولسشر: هالند به منچستر نمی‌آید

سولسشر در کنفرانس خبری پیش از بازی با واتفورد عنوان کرد هالند به جمع شیاطین سرخ اضافه نخواهد شد. او همچنین اعلام کرد پوگبا در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانه پیش رو از منچستریونایتد جدا نخواد شد.

سولسشر: هالند به منچستر نمی‌آید

به گزارش فوتفان، اوله گونار سولسشر در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش با واتفورد حضور یافت و درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.
او درابتدا درمورد سرالکس فرگوسن صحبت کرد و گفت: "او برای من کارهای بسیاری انجام داده و من بدین خاطر احترام زیادی برای او قائلم. سر الکس بهترین مربی تاریخ است. من همیشه در زمان بازیگری‌ام و مربیگری جوانان، پیگیر کار او بودم."
 


سوسلسشر در ادامه گفت: "هالند؟ من بازی او را دوست دارم اما خب او به منچستر نمی‌آید، زیرا من اطرافیان او را می‌شناسم. او در تعطیلات کریسمس به سر می‌برد. چون نمی‌توان از استاوانگر به هرجایی پرواز کرد، بنابراین نیاز است که از شهرهای مختلف گذر کرد. پوگبا، دیوگو، اریک و تیموتی کم کم برمی‌گردند، این‌ها چهار بازیکن مورد نیاز در ماه‌های پیش رو هستند. دیوگو امشب بازی می‌کند و آماده است، اما بقیه به کمی زمان نیاز دارند. در ظنجره نقل و انتقالاتی پیش رو، برای جذب بازیکنانی اقدام خواهیم کرد که سن مناسب، قابلیت سازگاری با این ترکیب و همینطور قیمت مناسب هستند."
سرمربی شیاطین سرخ درمورد وضعیت پوگبا گفت: "او در ژانویه تیم را ترک نخواهد کرد.  امیدوارم پیش از پایان سال 2019 او را در ترکیب ببینم اما باید دید او چه احساسی دارد، من قصد فشار آوردن به او را ندارم، با توجه به وضعیت مچ پایش نمی‌توانم ریسک کنم، ما او را درحالی که ۱۰۰% آماده است نیازش داریم."
 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text