4 سال پیش 1462
همایون هنرمند

این نوشته در تاریخ جمعه 29 آذر 1398 توسط همایون هنرمند نوشته شده است

همدانی: تلاش می‌کنیم استراماچونی برای بازی بعدی روی نیمکت باشد

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: تلاش خواهیم کرد تا استراماچونی برای بازی بعدی روی نیمکت استقلال حضور داشته باشد.

همدانی: تلاش می‌کنیم استراماچونی برای بازی بعدی روی نیمکت باشد

به گزارش  فوتفان و به نقل از خبرگزاری فارس، ستاره همدانی در مورد انتخابش به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: ابتدا باید تقدیر و تشکر ویژه‌ای از زرینچه داشته باشم. امیدوارم بتوانم در این باشگاه بزرگ خدمتگذار خوبی باشم. هر اتفاقی که رخ می‌دهد باید در بهترین شرایط باشد. حتی برای خداحافظی و قطع همکاری هم متدهایی وجود دارد که باید اجرا شود تا حرمت‌ها هم حفظ شود.

وی درمورد آخرین شرایط استراماچونی برای بازگشت به ایران گفت: من از فرآیند کاری استراماچونی اطلاعی نداشته و ندارم، اما در این 2 روزی که من آمده‌ام می‌بینم که همه پیگیر هستند تا شرایط فراهم شود. امروز در تمرین خودم با استراماچونی صحبت کردم و دیدم که چقدر مشتاق است که به ایران بازگردد. اعضای هیأت مدیره هم در تلاش هستند تا مشکلات مرتفع شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: روال انتقال ارز شرایط خاصی دارد. ما تمام توان خود را به کار می‌‌گیریم که در نهایت به نتیجه مثبت برسیم. فردا و پس‌فردا در اروپا تعطیل است، اما تلاش می‌کنیم تا استراماچونی برای بازی بعدی استقلال روی نیمکت باشد.

همدانی درمورد اینکه در بازی‌های اخیر چه کسی تیم را ارنج کرده است، گفت: استراماچونی تیم را رها نکرده و روز گذشته هم بازی را به صورت مستقیم تماشا کرد. ترکیب زیر نظر استراماچونی روانه میدان شد. ضمن اینکه باید از بزرگترهای تیم یعنی غفوری و کریمی و ... تشکر کنم که کمک می‌کنند تا هارمونی تیم حفظ شود. متاسفانه حاشیه‌های اخیر باعث شد تا در بازی روز گذشته تمرکز خود را از دست داده و نتیجه را واگذار کنیم.

وی درخصوص علت برخورد انضباطی با میلیچ و اسماعیلی، تصریح کرد: استقلال تیم بزرگی است. هواداران از تیم تیم فقط انتظار موفقیت دارند. به هر حال ما چند بار قهرمانی ایران و آسیا شده‌ایم. همه باید در آرامش و برای شادی مردم تلاش کنند. ضمن اینکه جایگاه‌ها هم باید حفظ شود. من روز گذشته طبق اختیاراتی که داشتم اخبار را منتقل کردم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: میلیچ امروز ضمن عذرخواهی در تمرین حضور پیدا کرد. هر کسی ممکن است اشتباه کند، اما مهم این است که به اشتباهاش پی‌‌ببرد. ما نمی‌خواهیم پتانسیل‌های تیم را از دست بدهیم. میلیچ از غلامپور و مصطفوی عذرخواهی کرد و برگشت. ضمن اینکه به زودی با اسماعیلی هم صحبت خواهیم کرد تا استقلال به روند خوب خود تداوم ببخشد.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text