4 سال پیش 523
رضا کشاورزی

این نوشته در تاریخ دوشنبه 11 آذر 1398 توسط رضا کشاورزی نوشته شده است

انصاری‌فرد: در حق بیرانوند کم‌لطفی شد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در حق بیرانوند کم‌لطفی شد اما او باید بداند که بهترین گلر و مرد سال فوتبال آسیاست.

انصاری‌فرد: در حق بیرانوند کم‌لطفی شد

به گزارش فوتفان محمدحسن انصاری‌فرد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در واکنش به انتخاب نشدن علیرضا بیرانوند به عنوان بهترین بازیکن آسیا اظهار داشت: بیرانوند نه تنها از نظر ما بلکه از نظر خیلی‌ها مرد سال فوتبال آسیاست، همانطور که سال قبل هم حق مسلم او بود که به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شود، اما حقش نادیده گرفته شد. درخششی که بیرانوند در این سال‌ها داشته از یادها نمی‌رود و به حدی عملکرد او درخشان بود که حتی رسانه‌های دنیا را هم به تحسین واداشت. 

 

ی افزود: درخشش بیرانوند فراتر از آسیا بود، به طوری که خیلی‌ از رسانه‌های معتبر دنیا عملکرد بیرانوند را ستایش کردند، اما او به حقش نرسید. بیرانوند نماد تضییع شدن حق فوتبال ایران است و او هم مظلوم واقع شد. من به خانواده پرسپولیس، خانواده بیرانوند، بازیکنان پرسپولیس، هواداران ، ملی‌پوشان، مسئولان فدراسیون فوتبال، اصحاب رسانه و همه کسانی که در رشد علیرضا تأثیر داشته‌اند، این موفقیت را تبریک می‌گویم. 

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: بیرانوند یک سرمایه ملی است و خیلی‌ از افراد با ما هم‌عقیده هستند که بهترین بازیکن آسیا شدن حق او بود. امیدوار بودیم که امسال دیگر حق بیرانوند به او داده شود اما این اتفاق رخ نداد. تا جایی که  می‌دانم و تا جایی که قوانین در این باره صراحت دارد، همواره جایزه به بازیکنی داده می‌شود که در این مراسم حاضر باشد، اما اینکه چرا امسال این قانون اعمال نشد، از آن بی‌خبریم که این مسئله خود جای تأمل دارد. به هر حال چیزی که مشخص است این است که باید در فوتبال آسیا نفوذ بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم از حق خود دفاع کنیم. در این شرایط به نظر من بیرانوند قربانی شده اما از نظر من در ایران و آسیا بهترین است و امیدوارم کنفدراسیون فوتبال آسیا این مسئله را جبران کند. 

 

وی افزود: به اعتقاد ما در حق بیرانوند کم‌لطفی شده، هر چند که او بهترین گلر آسیاست و از نگاه ما او مرد سال فوتبال آسیا بوده که به همین دلیل به او تبریک می‌گوییم. خوشحالم که باز هم یکی از ستاره‌های درخشان خانواده بزرگ پرسپولیس در جمع بهترین‌های آسیا حاضر شد. 

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب گل شجاع خلیل‌زاده به عنوان بهترین گل سال آسیا افزود: به شجاع بابت این اتفاق تبریک می‌گویم و خوشحالم که با مشارکت هواداران این مهم به دست آمد. این مسئله نشان‌دهنده همبستگی بین خانواده بزرگ پرسپولیس است و جای هیچ تردیدی نیست که گل شجاع بهترین گل آسیا بود. من به او تبریک می‌گویم و هواداران پرسپولیس هم خیلی خوب از بازیکن خود حمایت کردند که این مسئله نشان‌دهنده ارتباط خوب بین بازیکنان و هواداران پرسپولیس است. امیدوارم که بازیکنان پرسپولیس بتوانند افتخارات بیشتری به ارمغان بیاورند و دل هواداران میلیونی خود را شاد کنند. 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text