4 سال پیش 900
یاسر کهن روز

این نوشته در تاریخ یکشنبه 10 آذر 1398 توسط یاسر کهن روز نوشته شده است

توقف پرگل تیم ملی فوتسال ایران در نخستین گام

تیم ملی فوتسال ایران در اولین گام خود در تورنمنت سه جانبه مشهد در برابر اسلواکی با نتیجه پرگل پنج بر پنج متوقف شد.

توقف پرگل تیم ملی فوتسال ایران در نخستین گام

به گزارش فوتفان و به نقل از خبرگزاری ایرنا، نخستین دوره تورنمنت مشهد امروز در سالن شهید بهشتی این شهر به صورت رسمی با حضور سه تیم آغاز شد. در دیدار افتتاحیه تیم ملی فوتسال ایران به مصاف اسلواکی رفت و در پایان با نتیجه مساوی پنج بر پنج متوقف شد.

شاگردان محمد ناظم‌الشریعه که خود را برای مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیای ۲۰۲۰ آماده می‌کنند با نفرات اصلی و در حضور لژیونرهای خود به این مسابقات پا گذاشته‌اند.

در وقت نخست این دیدار پس از گذشت ۴ دقیقه تیم اسلواکی به گل رسید. یک‌ دقیقه بعد، محمدرضا سنگ‌سفیدی گل تساوی را به ثمر رساند اما پس‌ از شروع مجدد بازی، تیم اسلواکی یک گل دیگر پیش افتاد. البته سنگ‌سفیدی یک‌ دقیقه بعد بار دیگر گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد. ضمن اینکه حمید احمدی سومین گل ایران را زد. چهارمین گل اسلواکی هم در ۶  دقیقه مانده به پایان مسابقه بدست آمد. البته در ثانیه‌های پایانی وقت نخست، شاگردان ناظم‌الشریعه روی چند پاسکاری به گل چهارم رسیدند. زننده این گل فرهاد توکلی بود. در وقت دوم این دیدار پس‌ از گذشت سه دقیقه گل پنجم ایران توسط احمد عباسی وارد دروازه تیم میهمان شد. یک دقیقه بعد اما تیم سرسخت اسلواکی بار دیگر دروازه ایران را گشود. در نهایت این پیکار پرگل و پایاپای با تساوی پنج بر پنج تمام شد.

برنامه مسابقات در ادامه به شرح زیر است:

دوشنبه یازدهم آذرماه ساعت ۱۸
بلاروس - اسلواکی

سه‌شنبه دوازدهم آذرماه ساعت ۱۸
ایران - بلاروس

ملی‌پوشان فوتسال کشورمان روز چهارشنبه نیز در دیداری دیگر و خارج از برنامه مسابقاتی این تورنمنت به مصاف اسلواکی خواهند رفت.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text