4 سال پیش 413
محمد جواد رحمانی صالح

این نوشته در تاریخ سه شنبه 21 آبان 1398 توسط محمد جواد رحمانی صالح نوشته شده است

ذوب‌آهن تا نیم فصل به منصوریان فرصت داد

با اعلام هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، علیرضا منصوریان به صورت مشروط تا نیم فصل به کارش ادامه خواهد داد.

ذوب‌آهن تا نیم فصل به منصوریان فرصت داد

به گزارش فوتفان  و به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، در جلسه 5 ساعته‌اى که با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و علیرضا منصوریان سرمربى تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برگزار گردید، علیرضا منصوریان به عنوان سرمربى تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به صورت مشروط ابقا شد و به کار خود در تیم فوتبال ذوب آهن ادامه مى دهد.

در همین راستا احمد جمشیدى سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن به سایت باشگاه گفت: جلسه تعاملى و خوبى داشتیم که در آن در ارتباط با تمامى شرایط و مسائل تیم فوتبال باشگاه بحث و بررسى انجام گرفت و در پایان این جلسه و با توجه به گفت‌وگوهاى انجام شده، علیرضا منصوریان سرمربى تیم فوتبال، به کار خود در تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با لحاظ شروط تعیین شده، ادامه خواهد داد. 

وی افزود: باید در ابتدا از صبر و شکیبایى و دلسوزی هواداران اصیل و شریف باشگاه ذوب آهن که سرمایه‌های اصلى این باشگاه پرافتخار و قدیمى بوده و به نوعى یار دوازدهم باشگاه محسوب مى‌شوند، تقدیر و تشکر کنم. هواداران عزیز مطمئن باشند که هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه با نهایت دقت و موشکافى اوضاع موجود، به چنین جمع بندى و تصمیمى رسیده‌اند که بدون شک خیر و صلاح باشگاه در این تصمیم مستتر بوده و از این عزیزان تقاضا مى‌کنیم که با تمامى توان همچنان پشتیبان باشگاه و تیم محبوب خود باشند.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان استانى که همواره از مجموعه عظیم ذوب‌آهن به عنوان یکی از قطب‌های فوتبال کشور و استان حمایت کرده‌اند، تقاضا می‌کنم که این همراهى و یارى را همچنان ادامه داده تا تیم فوتبال ذوب‌آهن در این برهه حساس و حیاتى، از اقتدار فوتبال اصفهان همچون دهه‌ها و سال‌هاى گذشته دفاع کند.

جمشیدى در ارتباط با تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه گفت: مقرر شد که هیات مدیره و مدیریت باشگاه ذوب‌آهن به طور مشروط و با توجه به تعهدات علیرضا منصوریان و متعاقب آن کسب امتیازات موردنظر این هیئت مدیره، حداکثر تا پایان دور رفت لیگ برتر فوتبال کشور با ایشان ادامه کار داده و انتظار می‌رود که وى با درایت ویژه‌اى که در این مسئولیت دارند و توانایی‌های درخشان گذشته، خواسته‌هاى مدیریت باشگاه، هواداران و مردم شریف اصفهان را برآورده کرده تا همچنان در کنار خانواده بزرگ ذوب‌آهن باقى بمانند و چنانچه امتیازات مورد نظر هیئت مدیره باشگاه محقق نگشت، تصمیمات مقتضی اخذ و بلافاصله عملیاتى مى‌شود.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد که تغییراتى در تنى چند از بازیکنان تیم که باعت تقویت، انسجام و نشاط کلى تیم خواهد شد توسط کادر فنی صورت پذیرد و به علت کسب نتایج ضعیف، جرایمى قطعى و مشروط براى کادر فنى و بازیکنان تیم در نظر گرفته شد که در صورت جبران گذشته و کسب نتایج و امتیازات درخشان و قابل قبول برای مدیریت باشگاه، مجددا قابل بررسی خواهد بود.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: از طرفى با همفکری منصوریان و مدیریت باشگاه و موافقت صورت پذیرفته و به جهت تقویت کادر فنى تیم فوتبال، آقاى حسن استکى بازیکن و کاپیتان اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن که تجربیاتى چندین ساله در امر مربیگرى داشته و در دو مقطع مختلف نیز در تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه به عنوان دستیار و مربى فعالیت کرده است، به کادر فنى تیم اضافه می‌شود.

جمشیدى در پایان این گفت‌وگو از مدیرعامل محترم کارخانه ذوب‌آهن و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه که سه روز کارى پرفشار و سخت را در تبیین شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن پشت سر گذاشتند، تقدیر و تشکر کرد.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text