4 سال پیش 155
سینا حقوردی

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 16 آبان 1398 توسط سینا حقوردی نوشته شده است

حق‌وردی: برتری در این دربی با ثبت کلین شیت چسبید

مدافع پیکان از اینکه دربی خودروسازان را بهمراه بسته نگه داشتن دروازه تیم خود کسب کرده‌اند ابراز رضایت کرد.

حق‌وردی: برتری در این دربی با ثبت کلین شیت چسبید

 

به‌ گزارش فوتفان و به نقل از خبرگزاری ایلنا، مدافع میانی پیکان درباره پیروزی برابر سایپا گفت: بازی پایاپایی را شاهد بودیم و ما از موقعیت‌های خودمان بهتر بهره بردیم و خوشحالم که در نهایت با سه امتیاز این دیدار را خاتمه دادیم. هر چند فرصت‌های خوبی نیز داشتیم تا بتوانیم به گل‌های بیشتر هم برسیم اما با تک گلی که در نیمه اول به ثمر رساندیم شرایط به سود ما خاتمه یافت.

وی ادامه یافت: در نیمه دوم شاهد بازی بهتری از هر دو تیم بودیم و سایپا برای جبران گل دریافتی و ما نیز برای حفظ و افزودن به تعداد گل‌ها تلاش کردیم. با این حال پیروزی در دربی خودرو برای ما ارزش زیادی داشت و امیدوارم شرایط در ادامه نیز به همین شکل برای ما خوب پیش برود.

مدافع پیکان درباره بسته ماندن دروازه این تیم نیز گفت: یکی از اتفاقات خوب برای ما در این بازی همین مساله بود و شیرینی برد را برای ما افزایش داد. ما نمایش خوبی پیش از این نیز داشتیم اما با بدشانسی مواجه می‌شدیم. اکنون طی دو هفته اخیر از این حیث نیز به شرایط مطلوبی رسیده‌ایم و مطمئن هستم با تداوم این روند به بالای جدول نیز خواهیم رسید.

حق وردی در پایان گفت: این پیروزی را به همه عزیزان و حامیان تیم خودمان در باشگاه پیکان تقدیم می‌کنیم و امیدوارم با حمایت بیشتر آنها بتوانیم در ادامه مسیر نیز به موفقیت برسیم و باعث خوشحالی آنها شویم.

برچسب ها

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text