4 سال پیش 703
فرزاد داودی

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 16 آبان 1398 توسط فرزاد داودی نوشته شده است

آتالانتا 1-1 منچستر سیتی؛ کایل واکر گلر جدید سیتیزن ها!

در گروه C رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال منچستر سیتی میهمان آتالانتا بود که در پایان، بازی با تساوی 1-1 به اتمام رسید. در این دیدار استرلینگ برای منچستر سیتی گلزنی کرد و از آن طرف پاسالیچ تنها گل آتالانتا را وارد دروازه براوو کرد. براوو نیز از دقیقه 81 اخراج شد و واکر در درون دروازه جای گرفت!

آتالانتا 1-1 منچستر سیتی؛ کایل واکر گلر جدید سیتیزن ها!

به گزارش فوتفان، در گروه C رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، منچستر سیتی در ایتالیا و در ورزشگاه اتالانتا موفق به گرفتن تنها 1 امتیاز شد.

در این دیدار و در نیمه اول منچستر سیتی توانست با نتیجه 1-0 به رختکن برود.

در این نیمه استرلینگ در دقیقه 7 موفق شد دروازه آتالانتا را باز کند تا بازی در این نیمه با همین نتیجه به پایان برسد. در نیمه اول منچستر سیتی چند موقعیت گلزنی دیگر داشت اما موفق به گشودن دروازه حریف نشد.

 

 

در نیمه دوم و پس از آنکه 4 دقیقه از شروع بازی گذشته بود، پاسالیچ روی پاس گومز حساب کار را 1-1 کرد و پس از آن آتالانتا نمایش بهتری داشت و حتی تا زدن گل دوم نیز پیش رفتند.

در دقیقه 81 بازی بود که کلودیو براوو از سوی داود با کارت قرمز جریمه شد و از زمین بازی اخراج شد و پس از ان به دلیل اینکه هر 3 تعویض منچستر سیتی انجام گرفته بود، مدافع آنها یعنی کایل واکر به جای ریاض محرز وارد زمین شد و در درون دروازه منچستر سیتی قرار گرفت تا آنها حدود 15 دقیقه را 10 نفره سپری کنند.

 

 

اما در ادامه تلاش های دو تیم نتیجه ای نداشت و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

در دیگر بازی این گروه دینامو زاگرب میزبان شاختار بود که آن دیدار پرگل از آب درآمد و با نتیجه 3-3 به پایان رسید تا صعود منچستر سیتی به دور بعد قطعی شود و تکلیف تیم صعود کننده به لیگ اروپا و مرحله بعد لیگ قهرمانان، در دو بازی بعد مشخص شود.

شرایط این گروه نیز به شکل زیر است:

منچستر سیتی 10 امیاز

شاختار 5 امتیاز

دینامو زاگرب 5 امتیاز

آتالانتا 1 امتیاز

 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text